bakankan

Alla inlägg under juni 2012

Av Anki Sjögren - 1 juni 2012 21:58

Matilda 9 år ritade en teckning till mig hur hon ville att tårtan skulle se ut + att den skulle gå i svart och orange.

Detta blev resultatet :-)

 

Av Anki Sjögren - 1 juni 2012 21:46

Hela familjen samlad till Wilma :-)

 

Av Anki Sjögren - 1 juni 2012 21:44

Tingelingtårta till Ella :-)

 

Av Anki Sjögren - 1 juni 2012 21:42

Prinsesskrona till Gemma :-)


Minna ville ha en tårta med en prinsessa på :-)

     

Av Anki Sjögren - 1 juni 2012 21:35

Fotbollskille till Amandus :-)


Fotboll till Petter :-)

   

Av Anki Sjögren - 1 juni 2012 21:32

Paketsmurg till Linnea :-)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Anki och det roligaste jag vet är att BAKA. Därför har jag nu startat den här bloggen för att samla mina "verk" på ett ställe och förhoppningsvis kunna sprida lite inspiration. Mycket välkomna!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards